Subject: Kooskõlastamine - Kiigemäe tee 2, Külitse elektrisõidukite laadimispunkti liitumine
From: Kristiina Kaarmäe <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jan 2025 18:53:26 +0200

Tere!

Projekteerime Elektrilevi OÜ tellimusel Kiigemäe tee 2, Külitse
elektrisõidukite laadimispunkti elektriliitumist. Antud liitumine
paigaldatakse olemasolevasse kaitsetorusse, mis peaks olema Teiega juba
varasemalt kooskõlastatud ja servituut sõlmitud. Antud töö puhul siis uusi
kaevetöid ei tehta vaid uus kaabel läheb juba maas olevasse torusse.

Seoses sellega saadame üle vaatamiseks ja kooskõlastuseks antud projekti
asendiplaani.

Lugupidamisega

Kristiina Kaarmäe

Projekteerija

E-SERVICE AS

Tel. (+372) 53 333 545

 <http://www.eservice.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.